sobota, 5 grudnia 2009

Tow. Maciek.

Są inni...

Okazuje się, że nie tylko ja mam podobną kolekcję... Otóż jakiś czas temu (około roku) poznałem innego kolekcjonera. Maciek - bo o nim mowa - zbiera głownie trampki, ale w jego są również Superstary firmy Adidas, sporo butów typu skeate oraz kilka par innych tekstylnych tenisówek. Co ciekawe, większość kolekcji to zdobycze ostatniego roku. Zatem progres jest wprost imponujący.



Wymiana...

W pewnym monecie w naszych głowach, zrodził się pomysł by powymieniać się niektórymi eksponatami. Pierwsza wymiana zamknęła się w kilku parach. Z mojej strony były to dwie pary trampków oraz popisane Superstary. Maciek wysłał kilka par trampków Converse oraz Diverse. Po kilku miesiącach Maciek odesłał moje butki. Ponieważ, kolega ma pewne trudności lokalowe ;), prosił bym przechował jego eksponaty. Co zresztą uczyniłem. I trzymam je do dziś.

Niedługo później dostałem kolejna przesyłkę od Maćka. Tym razem były to też głownie trampki, aczkolwiek były tam również Superstary Adidasa oraz model Greacland wzorowany na Starach. Łącznie przesyłka zawierała około 10 par.

Dzisiaj przyszedł listonosz z kolejną przesyłką... ufff ponad 13 kg. Zawartość? 18 par :P A dokładniej:
- Nike Court Traditon
- Adidas Superstar
- Adidas Gazele
- Adidas No Name ;)
- dwie pary DC
- trzy pary trampek Converse
- jedna para trampek Diverse
- pięć par trampek innych firm
- Baleriny Croopa
- dwie pray tenisówek
- dwie pary glanów Dr. Martens

Całość również do depozytu :)

Obecnie mam już spakowaną paczkę dla Maćka. Wymiana musi trwać :)

Zdjęcia...























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.