niedziela, 6 grudnia 2009

Paranoja...

[fot. 1 - Supestary...]

Ehhh...

Mówią, że nieszczęscia chodzą parami... Coś w tym jest. W ciągu 5 dni próbowałem zakupić 2 pary butów. Jedne Czerwone SpeedCat na Allegro. Drugie czarno-srebrne Superstary na Szafa.pl.

Oczywiście jak to w Polsce Grajdolskiej bywa, nic nie może być normalnie. Od osoby na Allegro, dowiedziałem się, że kilka godzin wcześniej sprzedała sąsiadce... Paranoja, ale jeszcze jestem to w stanie jakoś pojąć. Była okazja, to dobiła targu. Niestety, sprzedająca zapomniała wycofać aukcję i wziąłem w niej udział. Dzień później dowiedziałem się, że nic nie dostanę. Normanie, krew mnie zalała. To chyba oczywiste akurat... Szczególnie, że model już praktycznie absolutnie niedostępny. Pierwsza seria SpeedCat - jeszcze z bawełnianą wyściółką i złotym malowanym znaczkiem z boku (późniejsze miały syntetyczne wnętrze oraz haftowany znaczek).

[fot. 2 - Pumy]


Z kolei Superstarów również mieć nie będę, gdyż zostały wyrzucone. Bo były tak zniszczone, że wstyd było sprzedać. Cóż niedoszły sprzedający wyrzucił 35 zł. Polacy (wróć! Grajdolczycy) słyną z dobrych geszeftów... Oczywiście również, zapomniano usunąć wpisu w serwisie. Chociaż, nie wiem jak to możliwe, bo 15 min przed zakupem pytałem się czy były prane i nawet dostałem odpowiedź, że nie były. Ani słowa o tym, że wylądowały na śmietniku.
Swoją droga bardzo mi się spodobały gdyż były czarne ze srebrnymi paskami. Przyznam, że tylko dwa razy widziałem takie na ulicy... Cóż, tych już nikt nie zobaczy...

[fot. 3 - Fajnie wyglądające obtarcia na paskach]

Opis ze strony Szafa.pl:
"Adidas Superstar. niezbyt często spotykany model w tym
układzie kolorów. stan ogólnie nie najgorszy, wady pokazane w czerwonych kółeczkach. wygodne i kultowe :)

rozm 39
cm 24,5"[fot. 3 - drobne wybrzuszenia na noskach]


[fot. 5 - wkladki i zapiętki...]

[fot. 6. - Tył kapciuchów]

Przyznam szczerze, że nie wiem co w nich było takiego, że nadawały się tylko do wywalenia...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.