niedziela, 15 maja 2011

'Noc Muzeów'

Mówi się, że fotografia to malowanie światłem. Nie jestem fotografikiem, by stwierdzić ile w tym prawdy. Niemniej jednak postanowiłem tym razem zrobić nieco mniej banalne zdjęcia kolejnych par, które pojawiły się w moich zbiorach. Biorąc pod uwagę, że mamy dziś - właściwie, to już wczoraj - noc muzeów, nie powinno dziwić, iż spróbowałem swoich sił w fotografii nocnej.

Na pierwszy rzut poszedł najnowszy eksponat w moich zbiorach - Adidas Midiru W. Podobno mają około dwóch lat. Sądząc po ich stanie, jestem w stanie w to uwierzyć.









Kolejne były Reebok Splash, właściwie to dwie pary tych Reebok'ów. Wieść niesie, że należały do matki i córki, albo córki i matki. Wiadomo, jak to w legendach, nic nie jest pewne. :)






Ostatnią parą są butki, które kiedyś były już w moich zbiorach. Po roku dzielnej służby wróciły do domu. Wiem, że pewien chłopiec miał z nich użytek zarówno na kolonijnych wyjazdach nad morze, jak również podczas codziennego użytku.






Jak pewnie zwróciliście uwagę, każda para jest popisana. Jakiś czas temu wpadłem na pomysł, aby prosić byłych właścicieli by napisali lub narysowali coś od siebie. Dedykację, jakąś myśl lub zwyczajnie, to co przyjdzie im do głowy. Teraz każda para będzie jeszcze bardziej wyjątkowa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.